Problems in marketing. 6th ed

フォーマット:
図書
責任表示:
[compiled by] E. Raymond Corey, Christopher H. Lovelock, Scott Ward
言語:
英語
出版情報:
New York : McGraw-Hill, c1981
形態:
xviii, 810 p. ; 24 cm
著者名:
シリーズ名:
McGraw-Hill series in marketing <BA0093810X>
書誌ID:
BA10411901
ISBN:
9780070131415 [0070131414]
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Giles, G. B. (George Bernard)

Macdonald and Evans

中央大学企業研究所, Coates, Norman

Chuo University Press

Cravens, David W., Lamb, Charles W., 1944-

R.D. Irwin

Harvard University Graduate School of Business Administration. Bureau of Business Research

Newman, Joseph William

R.D. Irwin

Dalrymple, Douglas J., Parsons, Leonard J.

Wiley

中京大学大学院経営学研究科

中京大学大学院経営学研究科

Hughes, G. David (George David)

Addison-Wesley Pub. Co.

Thompson, Howard Arthur, 1931-

Harper & Row

Ring, Lawrence J.

Business Publications

Abell, Derek F., 1938-, Hammond, John S., 1937-

Prentice-Hall