The IBM way : insights into the world's most successful marketing organization. 1st ed

フォーマット:
図書
責任表示:
by Buck Rodgers, with Robert L. Shook
言語:
英語
出版情報:
New York : Harper & Row, c1986
形態:
xiv, 235 p. ; 25 cm
著者名:
書誌ID:
BA00324844
ISBN:
9780060155223 [0060155221]
9780060914172 [0060914173] (: pbk)
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Rodgers, F. G. (Francis G.), 青木, 栄一(1930-)

ダイヤモンド社

Watson, Thomas J., 1914-, 高見, 浩(1941-)

新潮社

Giles, G. B. (George Bernard)

Macdonald and Evans

Thompson, Howard Arthur, 1931-

Harper & Row

Corey, E. Raymond, Lovelock, Christopher H., Ward, Scott, 1942-, Harvard University. Graduate School of Business …

McGraw-Hill

中央大学企業研究所, Coates, Norman

Chuo University Press

Ring, Lawrence J.

Business Publications

Congreve, William, 1670-1729, Gibbons, Brian, 1938 Oct. 8-

A & C Black, W. W. Norton

Cravens, David W., Lamb, Charles W., 1944-

R.D. Irwin

Foster, Frank H., Shook, Robert L., 1938-, 安形, 雄三

日本評論社

Watson, Thomas J., 1914-, 土居, 武夫

竹内書店

12 図書 Marketing mistakes

Hartley, Robert F., 1927-

Grid, inc.